mä haluun vaan pois. miten mä pääsen pois? mä en vittu jaksa näitä ihmisiä. oletko sä omasta mielestäsi terve? no vittu joo. no onko sun mielestä tervettä jos ei nuku kun 2h yössä? no voi helvetti jos ei nuku, ni sit ei nuku. so what. mitä vittua mä sille voin, sen kans täytyy sit vaan opetella elämään. vitun luovuttaja paskat. ei sitä voi loppuelämäänsä surkutella ja olla työkyvytön sen takia ettei nuku. siihen nyt ei oo sen kummempaa syytä miksi mä en nuku, kuka tietää? en mä ainakaa. jos ei nukuta, niin ei kai sitä sit nuku. ja turha siitä on valittaa. jos ei oo nälkä, niin ei kai sitä sit syö. VITTU. haluan oman elämän. mä en kestä asua porukoilla, miks vitussa mä en voi olla lahessa. kai se on ihan sama missä mä hengaan kun en mä mitään tee, muhun ei uskota. _vihaan_ tätä ympäristöä missä oon. nää on tottunu luovuttaa, ne ei usko unelmiinsa eikä aio saavuttaa niitä. mä uskon unelmiini ja aion myös saavuttaa ne. unelmista tulee tavoite, kun sille asettaa päivämäärän. niillä ei saatana ole ASENNETTA. vittu ASENNE ratkaisee, ihan kaikessa mitä teet!!!!!!!!!!!!!!

ahdistaa. paljon. ja siihen ei auta muu kuin itsensä tuhoaminen. valitettavasti.