eilen. mulla oli menossa mania kohtaus koko päivän, oli tosi siistiä (paitsi et laitoin taas tilin tyhjäksi), kävin sairaanhoitajalla ja sitä vähän pelotti mun mielialan vaihtelut:'D suunnitelmiahan tuli taas kauheesti ja toteutunkin niitä suht paljon.

illalla sitten otin muutaman kaljan ja saunottiin kaverin kanssa. kun kaverini sitten meni nukkumaan, mä tempasin menemään kourallisen pillereitä; mielialalääkkeitä, diapamia, erittäin vahvoja särkylääkkeitä, paniikkikohtaus/epilepsialääkkeitä, ja jotain rauhottavia. otin muutaman oluen joilla sain ne alas. vakaa suunnitelmani oli sen jälkeen viiltaa joku valtimo poikki, mutta menetin tajuntani ennen sitä. mä en halunnut mitään muuta kuin kuolla ja nyt mä epäonnistuin siinäkin, vittu...

aamulla oli sit kaverin kanssa selvitystila kun se oli tietenkin soittanut lääkäriin jne.. no, ei se onneks vienyt mua mihinkään ja tulin sitten kotiin, jossa isäni väitti mun olevan kännissä. en jaksanu alkaa taisteleen sen kanssa asiasta, sanoin vaan et usko mitä uskot.

tällä hetkellä jalat ei kanna, pyörryttää, haluisin oksentaa mutten pysty, oon siinä tilassa ku oisin vetäny perkeleesti jotain kamaa. mut kun mikään ei auta. lääkkeet ei auta ahdistukseen, lääkärit kertoo kaiken porukoille, ei, mulla ei ole vaihtoehtoja.