torstai. kaikki oli hyvin. mulla oli ääretön mania kohtaus ja kaikki meni hyvin. liiankin hyvin. illalla sit kun kaveri meni nukkumaan, nappasin kaikenlaisia pillereitä (ehkä n.60-70 yhteensä) ja tempasen ne menemään. mä oikeasti ajattelin et nyt se on loppu. vakaa suunnitelmani oli myös vetää ranteet auki varmistukseksi, mutta taju oli ilmeisesti lähtenyt jo ennen tätä. nyt mä oon kaks vuorokautta ollu enemmän ku koomassa, kaveri kerto mun porukoille tästä ja se on ens viikol todennäkösesti osasto kutsuu. vittu IHAN SAMA. uskaltaaki laittaa mut viel osastolle.siit ei oo mitään hyötyä. mul ei oo täs elämäs taas mitään järkeä, en mä periaatteessa jaksa itseäni tappaa mutta en mä jaksa täälläkään olla. en mä tiedä yhtään mitä mä haluan, missä mä olen, míhin mä oon menossa.

eikä mul oo enää ketään kenelle puhua, tottakai sen mun kaverin oli "pakko" kertoo mun porukoille, mut nyt on vaan sellanen tilanne etten mä tuu koskaan luottaa kehenkää. en enää. ikinä. mut en mä oo ennenkää tarvinnu ketää mun elämää enkä tarvii nytkää. mä olen yksin ja kukaan ei saa mun mielipiteitä käännettyä, ei kukaan. pahinta mitä nyt voi tapahtua on et joudun takas osastolle. jos ne sen tekee eikä siinä kuuntele mua niin se on hastalavista ku 18 tulee lasiin. ihan sama onko mulla rahaa tai mitään. mä aion kadota, alottaa alusta, enkä halua ketään  mun vanhasta elämästä mukaan. en ketään. elämä on täynnä valintoja, mun suhteen ei kannata tehdä vääriä päätöksiä, koska ne voi olla lopullisia.

 

"Oon nähny tän sairaan maailman kauneuden
Ihmisen mielen vankilan ja vapauden
Kaiken draaman, murrettui selkärankoi
Petetty naama, kaappi täynnä luurankoi
Ongelmii rankkoi, viillettyi käsivarsii
Ja haavoi, joit ei voi enää yhtee parsii
Oon nähny nää kadotetut lapset
Miten masentaa jengin apeet katseet
Nähny aseet, jotka elämän katkasee
Miten jengi syyhkii et sais aineisii satasen
Nähny vääryyttä, loputont itsekkyyttä
Miten jengi omist ongelmistaa toisii syyttää
Nähny rakkaut, jonka myrkyttää pelko
Järjetön vihaa, jost ei voi ottaa selkoo
Nähny yksinäisii, ja mieli etäisii
Venaamas et painajaisest heräisi"