Nyt on pää niin sekaisin, ettei koskaan. Kauhea mania päällä, kaikki rahat oon tuhlannut, eikä oo ruokaa, juomaa tai tupakkaa. lääkäri setä kirjoitti saikkua heinäkuun loppuun asti, jonka takia tänään onkin sit masennusta taas vaihteeksi. Koko viime viikko meni liiankin lujaa, unta maksimissaan 4 tuntia vuorokaudessa, lääkkeet ei rauhota, ja äkkipikaisuuteni on kauheeta. Saatan ilman masennusta tmv, mennä vessaan itkemään ja kun tuun oon iloisempi kuin koskaan, myös viiltely on ollut paljon mielessä, mitään en oo kuitenkaan saanut, vielä, aikaiseksi. alkoholia tekee mieli ihan koko ajan, ajatukset lentää, mikään ei pysy kasassa, tuntuu, että hajotan koko mun elämän tätä vauhtia.... poikaystävänkin olin viikonloppuna kännissä haukkunut, pitäskö mun erota, niin ei tarvis itkeä sen takia mitä sanoo toiselle? kun en ehtisi jaksaisi, välittää kenestäkään, etenkään itsestäni. kuusi päivää viime viikolla yhtä maanista olotilaa, mikään ei voi mua pysäyttää ja kaikki on helvetin hyvin ja liiankin. 

mutta se sunnuntai. luoja sitä itkun määrää ja ahdistusta, halusin vaan kuolla, ja ehkä vieläkin haluan. lääkitykseni on tällä hetkellä deprakine 500mg, abilify 1,5 tablettia, ketipinor 50mg, tenox 20mg, lyrica 100mg ja mikään ei mua pysäytä.

tänäänkin oon vetänyt punkkua ihan yksinään 1½pulloa, kun ei vaan vittu pää kestä. kiertää kehää, hetken aikaa mulla menee hyvin, sit alkaa mennä liian hyvin ja sit alkaakin hirveä alamäki josta ei pääse tpois, ei sitten millään... ja aina tää toistaa samaa kaavaa, koko mun loppu elämän. mikä tähän auttaa? pitäisikö vaan kuolla?